Salute Araba 2023 |Benvenuti à u stand Taktvoll

nutizie1_1

Arab Health 2023 serà in Dubai World Trade Center u 30 Jan - 2 Feb 2023. Beijing Taktvoll participà à a mostra.Numeru di stand: SAL61, benvenutu à u nostru stand.
Tempu di mostra: 30 ghjennaghju - 2 ferraghju 2023
Locu: Dubai World Trade Center

Introduzione à l'esposizione:

Arab Health hè a mostra principale di l'equipaggiu medicale in u Mediu Oriente chì mostra l'ultime innovazioni in a salute.Inseme à una larga gamma di cunferenze accreditate CME, Arab Health riunisce l'industria di a salute per amparà, fà rete è cummerciu.
L'espositori Arab Health 2023 ponu presentà prudutti è soluzioni innovatori è avè più tempu per scuntrà i putenziali cumpratori di tuttu u mondu settimane prima di l'avvenimentu in diretta in persona.I participanti chì cercanu di scopre è surghjenu novi prudutti, cunnetta cù i fornituri ponu login in linea per pre-pianificà e so riunioni in persona.

Principali prudutti esposti:

U dispusitivu elettrochirurgicu dotatu di dece uscite di forma d'onda differenti (7 unipolari è 3 bipolari), inseme cù a capacità di almacenà i paràmetri di output, assicura un usu sicuru è efficiente durante i prucessi chirurgici quandu accoppiatu cù vari elettrodi chirurgici.Inoltre, hà ancu a capacità di operare simultaneamente dui lapis elettrochirurgici, eseguendu tagli sottu a vista endoscopica, è trasfurmà e capacità di sigillatura di i vini sanguini chì hè ottenuta cù l'usu di un adattatore.

 

nutizie 1

Unità elettrochirurgica multifunzionale ES-200PK

Stu dispusitivu elettrochirurgicu hè ideale per diversi dipartimenti, cumprese Chirurgia Generale, Ortopedia, Chirurgia Toracica è Addominale, Urologia, Ginecologia, Neurochirurgia, Chirurgia Facciale, Chirurgia di a Mano, Chirurgia Plastica, Chirurgia Estetica, Anorectale, Tumore è altri.U so cuncepimentu unicu u face soprattuttu adattatu per dui medichi per fà prucessi maiò nantu à u stessu paziente simultaneamente.Cù l'attachementi adattati, pò ancu esse utilizatu in prucessi minimamente invasivi, cum'è laparoscopia è cistoscopia.

nutizie

ES-120LEEP Unità elettrochirurgica prufessiunale per Ginecologia

Un dispositivu elettrochirurgicu versatile chì offre 8 modi di funziunamentu, cumprese 4 tipi di modi di resezione unipolari, 2 tipi di modi di elettrocoagulazione unipolari, è 2 tipi di modi di output bipolari, chì ponu cumpiendu i requisiti di diverse procedure chirurgiche.Cù u so design amichevule, hà ancu un sistema integratu di cuntrollu di qualità di cuntattu chì traccia u currente di fuga à alta frequenza è assicura a sicurità di a prucedura chirurgica.

nutizie 3

Generatore elettrochirurgico ES-100V per usi veterinariu

L'ES-100V hè un dispositivu elettrochirurgicu versatile chì pò realizà una larga gamma di prucessi chirurgici monopolari è bipolari.Hè dotatu di caratteristiche di sicurezza affidabili, facendu una scelta affidabile per i veterinari chì necessitanu precisione, sicurezza è affidabilità.

nutizie 4

Colposcope elettronicu digitale ultra-alta definizione SJR-YD4

L'SJR-YD4 hè u pruduttu di punta in a serie di Colposcopia Elettronica Digitale Taktvoll.Hè specificamente creatu per cumpiendu i requisiti di esami ginecologichi efficaci.U so disignu unicu, chì incorpora a registrazione di l'imaghjini digitale è diverse funzioni d'osservazione, facenu un strumentu ideale per l'usu clinicu.

nutizie 5

Nova generazione di sistema di purificazione di fumu intelligente touch screen

U SMOKE-VAC 3000 PLUS hè un sistema di gestione di u fumu compactu è silenziosu chì presenta un touchscreen intelligente.Stu sistema usa a tecnulugia di filtrazione ULPA d'avanguardia per eliminà in modu efficace u 99,999% di particelle di fumu dannosu in a sala operatoria.U fumu chirurgicu cuntene più di 80 sustanzi chimichi periculosi è hè carcinogenicu cum'è 27-30 cigarettes, secondu studii.

nutizie 6

Sistema di evacuazione di fumu SMOKE-VAC 2000

L'evacuatore di fumu medicale Smoke-Vac 2000 utilizza un mutore di estrattore di fumu 200W per eliminà in modu efficace u fumu dannosu pruduciutu durante LEEP ginecologicu, terapia à microonde, chirurgia laser CO2 è altre procedure.U dispusitivu pò esse cuntrullatu manualmente o cù un interruttore di pedale è opera in silenziu ancu à un altu flussu.U filtru pò esse rimpiazzatu rapidamente è facilmente postu chì si trova esternamente.

nutizie 7


Tempu di Postu: 05-Jan-2023